Comet versterkt zijn aanwezigheid in Madrid met meer dan 700 vierkante meter extra ruimte

Spanje
Download het persbericht

Een nieuw eerbetoon aan het Retiro Park en een antwoord op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen in de hoofdstad

Comet neemt 2 nieuwe verdiepingen van meer dan 700 vierkante meter in gebruik in zijn gebouw in Madrid, met uitzicht op het iconische Retiro Park. Deze nieuwe ruimten zijn ontworpen voor evenementen met meer dan 100 personen (300 personen voor staande cocktails en 130 personen voor conferenties) en zullen het aanbod van bedrijfsevenementen in Madrid vergroten.

Comet, Europees marktleider in vergader- en evenementenruimtes, viert een spannend nieuw hoofdstuk in zijn uitbreiding met de effectieve opening van twee extra verdiepingen in zijn gebouw in Madrid vanaf 2 april. Een jaar na de start van het bedrijf in Spanje is de uitbreiding niet alleen bedoeld als eerbetoon aan het historische Retiro Park, maar speelt het ook in op de groeiende vraag naar grote, veelzijdige ruimtes voor bedrijfsevenementen in de stad.

Strategische uitbreiding in het hart van Madrid

De ingebruikname van 700 extra vierkante meter in het 7 verdiepingen tellende gebouw, in totaal bijna 3700 vierkante meter, is een perfecte weerspiegeling van Comet's streven naar uitmuntendheid en innovatie in de vastgoedsector. De nieuwe verdiepingen zijn ontworpen om een lichte en open omgeving te bieden, ideaal voor een breed scala aan bedrijfsevenementen: cocktailparty's, conferenties, trainingssessies, teambuilding, enz.

Een ruimte die veelzijdigheid en elegantie combineert

Deze nieuwe Comet-ruimtes, die perfect passen bij de rest van het gebouw en zijn buitengewone stijl, onderscheiden zich door hun moderne en elegante design en bieden de perfecte setting voor grootschalige evenementen. Het bedrijf werkte opnieuw samen met het architectenbureau Madrid in Love om een uitbreiding voor te stellen die in lijn is met de oorspronkelijke ambitie: van het gebouw een thematisch eerbetoon maken aan het grote naburige park. Met hun volumes en lichtinval zijn deze 2 complementaire verdiepingen een lichtend voorbeeld van hoe goed ontworpen ruimtes een klassiek evenement kunnen transformeren in een unieke en gedenkwaardige collectieve ervaring.

Een pragmatisch, centraal antwoord op de behoefte aan grote ruimtes in Madrid

In een tijd waarin Madrid kampt met een groot tekort aan middelgrote evenementenlocaties (100 tot 200 personen), profileert Comet zich nu als een toonaangevende oplossing in deze markt. Deze 2 nieuwe verdiepingen vergroten niet alleen de capaciteit van Comet om grotere evenementen te organiseren, maar onderstrepen ook het vermogen van het bedrijf om zich aan te passen en in te spelen op de directe behoeften van de vastgoedmarkt en lokale bedrijven.

Comet's uitbreiding in Madrid is opnieuw een bewijs van haar leiderschap en innovatieve visie in de sector voor bedrijfsevenementen. Met dit nieuwe pand vergroot Comet niet alleen zijn aanwezigheid in de Spaanse hoofdstad, maar zet het ook een nieuwe standaard voor uitmuntendheid en veelzijdigheid in de markt.