Comet brengt hommage aan de Boekenbeurs Madrid

Spanje
Download het persbericht

Comet, de ontmoetingsruimte die creativiteit en innovatie stimuleert, sluit zich aan bij de spannende viering van de Boekenbeurs. In samenwerking met de prestigieuze designstudio Madrid in Love hebben ze een unieke ervaring gecreëerd om de vijf meest memorabele momenten van het park te benadrukken, waaronder de Boekenbeurs. Met de betoverende tweede verdieping, getiteld 'Het betoverde boek', neemt Comet haar klanten mee naar een magische en betoverende wereld, waar ze zich kunnen onderdompelen in de essentie van de Boekenbeurs van Madrid.

Geïnspireerd door de iconische Cuesta de Moyano en met een esthetiek die de sfeer van een literaire beurs oproept, biedt deze verdieping gebruikers een unieke ervaring. De hoofdgang van het "Betoverde Boek" wordt omringd door een blauwe sokkel die opvalt door een indrukwekkende installatie van ongeveer 500 teruggevonden boeken die aan de muur zijn bevestigd, wat een fascinerende visuele ervaring creëert. Daarnaast wordt het plafond omlijst door een opvallende installatie van oranje luifels die doen denken aan de vaste kraampjes van de Cuesta de Moyano.

De vergaderzalen op deze verdieping zijn omgetoverd tot een magische, betoverende wereld vol verrassingen. Elke ruimte is zorgvuldig ingericht met elementen geïnspireerd op klassieke verhalen die iedereen kent en waar iedereen van houdt. Van de meest geliefde personages uit de literatuur tot de meest iconische verhalen, elke hoek dompelt bezoekers onder in een wereld vol fantasie.

Hier kunnen gebruikers zich onderdompelen in de wondere wereld van De tovenaar van Oz van L. Frank Baum, waar ze behang vinden dat hen rechtstreeks in het boek brengt, vergezeld van sleutelobjecten zoals de beroemde rode schoenen. Ze kunnen zich ook verdiepen in de intrigerende Sherlock Holmes-verhalen van Arthur Conan Doyle, omringd door sleutelelementen zoals het vergrootglas en de hoed. En natuurlijk mogen we Alice in Wonderland van Lewis Carroll niet vergeten, waar de magische kopjes uit het boek decoratieve elementen worden die bezoekers meevoeren naar een wereld vol verwondering en fantasie.

Bij Comet is het niet alleen een werkruimte, maar ook een plek die de creativiteit van haar klanten wil inspireren en stimuleren om hun doelen te bereiken. Met de decoratie van het "Betoverde Boek" wilden ze een eerbetoon brengen aan de Boekenbeurs en een sfeer creëren die de sfeer van het Retiro Park combineert met het comfort van een moderne werkruimte. Hier kunnen gebruikers de realiteit achter zich laten en zich onderdompelen in een plek waar boeken tot leven komen en verbeelding geen grenzen kent.

OVER MIL STUDIOS:

In 2011 bundelden Naroa Quirós en Juan Luis Medina hun zorgen, ervaring en talent om de architectuur- en designstudio MIL Studios (Madrid In Love) op te richten. Met meer dan 20 professionals is MIL Studios nu een benchmark op het gebied van design, architectuur en interieurontwerp van restaurants, hotels, openbare ruimtes, kantoren en designwoningen.

Enkele van hun meest bekende restaurants zijn Fabela Boxing Club, Café Comercial, Salmon Guru, Utopicus Coworking, David The Agency kantoren en nog veel meer. Dankzij hun uitstekende werk zijn hun ontwerpen te vinden achter een aantal van de meest iconische eet- en kantoorhoeken van de stad.

Na 10 jaar ervaring, 150 ontworpen projecten en 75.000 m2 gebouwd, zijn ze erin geslaagd meer dan 13.000.000 bezoekers per jaar naar hun restaurants te trekken en een CAPEX van 89.000.000 te beheren.

Vandaag de dag hebben ze meer dan 20.000 volgers op hun sociale netwerken en steeds meer klanten vertrouwen op hun diensten om hun bedrijf tot leven te brengen.